Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.
Maandag t/m vrijdag:
09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag:
10.00 - 14.00 uur
Maandag t/m vrijdag:
09.00 - 16.00 uur
Maandag t/m zondag:
We streven ernaar je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Bel 085-800 61 61 >
E-mail ons support@zekerhost.nl >
Dit is geen probleem, een domeinregistratie staat los van hosting. Wel adviseren wij om zoveel mogelijk ICT diensten onder één dak te houden. Wilt u een domeinnaam, hosting pakket of andere dienst naar ons verhuizen? Dan doen wij dit geheel kosteloos via onze verhuisservice!
Let op deze functie is alleen beschikbaar bij pakket 4-RH en hoger.
Heb je een pakket 1-RH, 2-RH of 3-RH en wil je toch Let’s Encrypt gebruiken, verhoog dan je pakket naar 4-RH.
Instellen van het certificaat:
Wanneer je ook voor je POP/IMAP en SMTP een beveiligde verbinding wilt instellen, dien je ook de mail sectie aan te vinken.
Hierna wordt het certificaat gegenereerd en geïnstalleerd.
Je site draait nu op https.
Let op: staan externe links op je website, zorg er dan voor dat deze ook https zijn, anders zal het SSL certificaat niet correct werken.
Heb je een WordPress site, kun je hiervoor de plugin ‘Really simple SSL’ gebruiken.
Heb je nog vragen, kun je altijd even contact met ons opnemen.
In je DirectAdmin account kun je heel gemakkelijk zelf de door jou gewenste PHP versie instellen.
Je hebt de keuze uit:
PHP 5.3 mod_php
PHP 7.1 php-fpm
PHP 7.2 php-fpm
PHP 7.3 php-fpm
Je doet dit als volgt:
Wij scannen onze servers regelmatig op geïnfecteerde bestanden. Mochten er geïnfecteerde bestanden gevonden zijn, zullen wij hier actief op reageren door direct contact op te nemen met de eigenaar van de website.
Verder adviseren en controleren wij regelmatig of de verschillende websites genoeg up-to-date zijn. Wanneer de WordPress websites actief onderhouden worden zullen deze websites weinig risico lopen.
Het is mogelijk om het inloggen in WordPress te beperken zodat alleen vooraf ingestelde IP-adressen toegang hebben. Dat kan via plugins zoals Wordfence maar het is ook mogelijk om dit te doen door middel van een .htaccess-bestand op je hostingpakket.
Je kunt dan het volgende toevoegen aan het .htaccess-bestand wat in de hoofdmap van je WordPress-website staat:
<Files wp-login.php> order deny,allow Deny from all allow from 123.123.123.123 </Files>
Je vervangt dan 123.123.123.123 met het IP-adres dat toegang mag hebben. Het is mogelijk om meerdere “allow from” regels toe te voegen om zo meerdere IP-adressen toegang te verlenen tot wp-login.
Op deze pagina leggen we uit hoe je via FTP bestanden op uw hostingruimte kunt plaatsen.
Voor het plaatsen van bestanden op je hostingruimte kan je gebruik maken van FTP over TLS (FTP-S), sFTP* of via SSH*. Om connectie te maken via FTP of sFTP kan je een programma gebruiken zoals FileZilla.
Om in te loggen via FTP heb je de volgende gegevens nodig:
Protocol: FTP – File Transfer Protocol
Host: domeinnaam.nl (of via www.domeinnaam.nl.tijdelijke.link)
Poort: (leeglaten)
Versleuteling: Gebruik expliciete FTP via TLS
Inlogtype: gebruiker1
Wachtwoord:
Om in te loggen via sFTP heb je de volgende gegevens nodig:
Protocol: SFTP – SSH File Transfer Protocol
Host: deze hostname zie je wanneer je SSH activeert†
Poort: 22220
Inlogtype: gebruiker1
Wachtwoord:
Na het inloggen op onze FTP server kan je de bestanden plaatsen in de map /web
Via SSH (na activatie†) kan je gewoon gebruik van maken scp of rsync. Na activatie van SSH krijg je de hostname te zien en poort.
† Om sFTP of SSH te kunnen gebruiken moet deze functie eerst aangezet worden onder ‘instellingen’ van je hostingpakket onder het gedeelte ‘SSH-Toegang’.
Wanneer een .nl domeinnaam wordt opgezegd, dan komt deze niet gelijk vrij voor registratie maar in een zogenaamde quarantaine status. Volgens SIDN— de uitgever van .nl registraties —houdt quarantaine het volgende in:
Quarantaine is de periode van 40 dagen na opheffing van een .nl-domeinnaam. Deze domeinnaam is gedurende deze periode niet beschikbaar voor registratie door anderen dan de oorspronkelijke domeinnaamhouder. Met andere woorden: niemand kan er direct na opheffing met een domeinnaam ‘vandoor gaan’. Pas na de quarantaineperiode komt de domeinnaam vrij voor gebruik door anderen.
Soms ben je achteraf niet blij met de beslissing dat je een domeinnaam hebt opgezegd. Het is dan ook mogelijk om een domeinnaam uit quarantaine te halen wanneer je de houder bent. De SIDN vraagt echter twee verschillende tarieven en procedures om een domeinnaam uit quarantaine te halen. Neem contact met ons op voor meer informatie en mogelijkheden.
Met een e-mailprogramma kun je e-mails ontvangen en verzenden. Je hebt de mogelijkheid om de e-mailaccounts die je bij ons aangemaakt heeft toe te voegen aan dit programma. Er zijn verschillende instellingen die je hiervoor dient te gebruiken.
1) Accountgegevens
Hier vul je de naam van het e-mailaccount in. De naam mag je zelf verzinnen. Ook wordt er gevraagd naar het e-mailadres en het wachtwoord. Hier vul je het e-mailadres en het wachtwoord van dit e-mailaccount in, zoals je deze hebt aangemaakt via het E-synergy control panel.
2) Inkomende server
Voor de inkomende mailserver kun je allereerst aangeven of je een POP-3 of IMAP account aan wilt maken. Je kiest het gewenste type. Vervolgens kun je de gegevens van het e-mailaccount invullen. De opties Omschrijving, Gebruikersnaam en Wachtwoord zijn gelijk aan de gegevens die je in het eerste scherm hebt ingevuld. De optie Mailserver is de inkomende mailserver (POP3) van je domeinnaam. De naam van de inkomende en uitgaande mailserver is mailserver.ext, waarbij je mailserver.ext vervangt door de naam van jouw mailserver. Deze naam vind je via jouw abonnementenoverzicht in het E-synergy control panel, onder het hostingpakket. Voor POP3-accounts kun je poort 110 instellen. Voor IMAPaccounts gebruik je poort 143.
3) Uitgaande server
Hier vul je de uitgaande server in. Dit is normaal gesproken mail.jouwdomeinnaam.ext, waarbij je jouwdomeinnaam.ext vervangt door je eigen domeinnaam. Het kan zijn dat je provider poorten geblokkeerd heeft voor het verzenden van e-mails. Mocht je geen e-mails kunnen verzenden, dan kun je proberen om de poort aan te passen. Wij bieden ondersteuning voor de poorten 25, 2025 en 587.
4) Overige gegevens
Waar gevraagd kun je ‘SSL’ of ‘beveiligde verbinding’ instellen. Het is mogelijk dat je een melding krijgt over een certificaatfout. Hierbij kun je echter aangeven dat het certificaat vertrouwd is en geaccepteerd mag worden. Deze ontstaat namelijk vanuit een verwijzing in onze certificaten. Als authenticatiemethode stel je Wachtwoord in. Kies je vervolgens voor Volgende dan zal je e-mailprogramma een overzicht geven van de door jou ingevulde gegevens. Het e-mailadres kan daarna aangemaakt worden in het programma.
Als SMTP-server (uitgaande mailserver) kun je gebruik maken van mail.jouwdomeinnaam.ext, waarbij je mail.jouwdomeinnaam.ext vervangt door de naam van jouw mailserver. Deze naam vind je via jouw abonnementenoverzicht in het E-synergy control panel, onder het hostingpakket.